Mirror mirror on the wall...

Det är lika dimmigt ute som bilden från garaget är suddig men det var iallafall varmt och torrt där nere. Åtminstånde till en början, sedan blev det svettigt värre.

Igår var det vilodag och imorse gick jag alltså ner i garaget och brände av ett 2x20 minuters tröskelpass på trainern, ett bra pass med en skön känsla i kroppen. Det var det första innepasset på många månader men fler lär det väl bli om man ska tro på väderprognoserna. Imorgon väntar vo2max intervaller på trainern men sedan hoppas jag få till några bra utepass innan veckan är slut, ett ordentligt distanspass, ett 6x10 min tröskel och ett backintervallpass är planen.

Min mobilkamera håller på att lägga av, har blivit lite väl många suddiga bilder senaste tiden. Faktum är att hela telefonen börjat protestera och jag väntar på en ny iPhone 5s, hoppas det blir lite bättre då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback