Racerapport day 1

Då var dagens tävling över och placeringsmässigt är jag väl inte helt nöjd med en 4:e plats, fick en skitdålig start och hamnade typ sist i ledet in i skogen. Körde sakta upp mig och låg ett tag inte alls långt efter 2:an men hade inte det där lilla extra som behövdes för att gå ikapp, låg sedan och kämpade om tredjeplatsen ett tag men fick ge mig där också idag.

Det som däremot kändes bra var luftrören, inga problem med allergier idag och jag känner mig fräsch och återhämtad så imorgon är en ny dag med nya möjligheter...

På väg ut på sista varvet...

En bild jag "snott" från Tommy Olson från dagens race, hoppas det gick bra...

Efter tävligen åkte jag till trönninge för att testa morgondagens bana.

Och nu sitter jag har i solen och har det ganska bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback