Solskensdistans...

Här i Borås har vi inte varit bortskämda med solsken sista tiden men idag efter lunch sprack det plötsligt upp och solen tittade fram. Då var det bara att passa på och försöka få några timmar i sadeln, det kändes direkt i benen att dom körde backintervaller igår för dom var inte speciellt pigga...

Segt och tungt gick det och det blåste ganska bra motvind också till en början men eftersom jag inte har så bråttom på mina distanspass var det bara att gneta på ute på grusvägarna med musiken i hörlurarna och rätt var det var så hade det gått tre timmar...

Egentligen ville jag väl ha nån timme till men även idag blev jag lite frusen mot slutet så dom långa distanspassen får vänta tills det åtminstånde är tvåsiffrigt på termometern...

Fin eftermiddag trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback