Vad gör man inte för att slippa...

Ja vad gör man inte för att slippa andas in all skit som flyger i luften för tillfället, det är de högsta pollenhalterna på 20 år säger dom på nyheterna. Mina luftvägar har varit helt kass sedan träningstävlingen i måndags och det är väl bara att inse att det kommer bli tufft ett tag framöver. För bara någon vecka sedan hade jag höga förväntningar på mig själv inför premiären men nu får jag nog i första hand sikta in mig på att komma imål och få några bra träningspass istället. Sedan kan man ju alltid hoppas att de extrema pollenhalterna innebär att det går över fort...

En bra nyhet däremot är att jag fått möjlighet att inleda ett samarbete med http://umarasports.com och det innebär att jag kommer att använda deras energi produkter före och under tävling. Jag har redan fått bra referenser från Andreas linden ang deras produkter så det ska bli mycket spännande att själv få prova.

Nytt paket idag...

Vad gör man inte för att slippa taggtråd i halsen, undra om det funkar att tävla såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback