Vilodag & verandahäng...

Idag är det vila från träning på schemat men solen lyser och värmer så gött att jag blir sugen på att cykla ändå, men men...det är väl bäst att följa planen och spara på krutet lite.
Det kommer väl fler soliga dagar hoppas jag...

Istället sitter jag med 11 kaffet på verandan och funderar på säsongen och på vad som ska prioriteras i tävlingsväg. Jag velar lite fram och tillbaka men har bestämt att börja med Varbergshelgen följt av 1 maj loppet i Kvänum, mest för att få lite tävlingsträning i kroppen. Efter det står Dalslands XC på programmet, ett långlopp jag inte kört förut men som sägs vara riktigt fint.

Därefter börjar allvaret med först billingeracet följt av Vårgårda Swe cup och Borlänge tour Swe cup, därmed är maj månads tävlingar gjorda och först då tar jag beslutet om det blir XC cupen eller långloppscupen som får bli första prioritet...

Jag och min kompis...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback