Imål...

Ja, jag tog mig imål på det skitigaste, lerigaste, regnigaste, halaste MTB lopp jag någonsin kört. Hagelstormar och översvämningar på banan så djupa att stigarna totalt försvann i det bruna forsande vattnet.

Jag bryter ALDRIG ett race utan anledning men idag var det nära måste jag erkänna. Jag tog mig imål runt 20:e plats dyngsur & stelfrusen av de 38 som startade och det är väl absolut inget att skryta med men att jag överhuvudtaget fullföljde är jag glad för, jag gillar att vinna över min egen negativa sida som ville lägga av i stort sett redan från start.

De bästa svenska resultaten stod Tommy Olsson och Atle Hansen för med en 2:a resp (7-10 plats tror jag)

10 minuter senare stod jag i duschen med kläder, skor & allt på...

Kommentarer
Postat av: Petrus

Bra kämpat!

2014-08-25 @ 19:06:54
Postat av: Håkan Hjort

Bra jobbat!
Jag drog ju från Lillehammer 1,5t innan ni skulle starta. Mötte ovädret på E6:an norrut och tänkte att ni kommer att få det jäkligt på tävlingen, surt!
Hörs
/Håkan

2014-08-26 @ 17:22:58
URL: http://www.niac-photo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback