Till fjälls...

Kände mig seg och sliten på grenserittet och faktum är att jag känner inte alls igen känslan i kroppen längre på långloppen. Gick mycket lättare tidigare på säsongen så istället för att slita ihjäl mig så fick det bli ett lagom hårt träningspass istället.

Nu är vi uppe till fjälls och fiskar samt tar det lugnt några dagar innan fam Samuelsson/Thyrstedt möter upp för några dagars samvaro. Till helgen ska vi cykla Helterittet i Rjukan, ett MTB marathon på ca 100 km med ett stort antal höjdmeter som ska avverkas då vi ska upp och ner på hardangervidda 2 ggr innan målgången längs huvudgatan mitt i Rjukan.

Jag tar tävlingen på allvar bara om jag känner mig 100% fräsch på lördag morgon annars får även detta race bli som en bra distansträning istället...

Dramatiskt väder uppe på vidderna...

Det blev en liten vandring med fiskestopp läng vägen...

Snart är hjortronen mogna...

Ett av många fiskestopp...

Dom stod säkert och blängde på varandra i 5 minuter innan kossan vek ner sig och vände...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback