Beach häng & vilodag...

Igår efter mina 3x15 minuters intervaller åkte vi till stranden för lite avkoppling hela gänget. Sol, bad och lunch i form av grillad fisk med garlic & pepper gjorde att man mådde som en kung...

15 minutarna gick väl sisådär, när jag är pigg kör jag dom som tröskelintervaller och är jag seg blir det mer "sweetspot" träning, igår blev det det sistnämnda.

Dagens träning bestod av 10 st 60 sekunders max intervaller och det var jäkligt segt, orkade bara fem stycken... Rullade sedan hem och joggade ur benen lite lätt och ser väldigt mycket fram emot morgondagens vilodag.

Gött beach häng igår...

Jag & Lowe käkar grillad fisk...

Veckans badpojke eller ?....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback