En helt vanlig dag...

Börjar alltid med träning på morgonen, imorse blev det 3x15 min "sweetspot" följt av 5 st 60 sekunders högkadensintervaller och lite core & yoga vid poolkanten som avslutning.

Sedan lite frukost innan jag och Madde tog moppen in till Takua pa för lite ärenden, vi hämtade upp två nya sängöverkast som vi sytt upp på beställning och sedan besökte vi det nya köpcentrat i byn där vi handlade lite mat mm, bla hittade vi avakado för första gången i Thailand. Det är lite så här nere att allt finns inte på samma ställe utan man måste känna till en hel del olika butiker, marknader, "hål i väggen" osv och när man väl har koll på deras sortiment så kan man faktiskt få tag på det mesta man behöver utan större problem.

Hemma igen var det dax för lunch och medans Madde & Lowe värmde rester från igår så åkte jag upp till en av mina "mat tanter" i byn för att hämta en omgång Moo pad ka pow, hot så det ryker ur öronen när man äter...

Nu är det en eftermiddagslur i hyddan som gäller och ikväll ska vi ut till oasis beach och käka lite seafood barbeque som vi förbeställde igår, hummer, jätteräkor, fisk, krabba och bläckfisk istället för det traditionella julbordet. Man får ta seden dit man kommer tycker jag...

It's today...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback