Gott nytt år...

Morgonens backintervaller kändes riktigt bra. Körde dom fyra 6 minutarna med kontroll i övre zon fyra och maxade inte ur någon gång, det spar vi till nästa år vilket ju är ganska snart liksom...

Sadeltestet gick riktigt bra det också, den vadderade modellen som jag provade idag var faktiskt helt ok att sitta på så troligtvis blir det den jag behåller. Men jag väntar tills jag provat den stenhårda på min heldämpade specialized epic s-work innan jag bestämmer mig 100%.

Nu önskar jag er alla ett riktigt gott nytt år, imorgon är det en välförtjänad vilodag och sedan på fredag drar jag igång 2015 års säsong med årets första distanspass...

The Wall, längst ner i backen går en gammal väderbiten mur runt ett tempel...

En lika gammal väderbiten kullerstensväg går upp till toppen...

Halvvägs upp ligger några gravar ute i djungeln...

Jag både såg suddigt och fotade suddigt så jobbigt var det...

Hämtar andan på toppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback