Juldagscykling...

Imorse blev det en lugn tvåtimmarsrunda där prio låg på att testa en julklapp jag fick av Madde och Lowe igår, en "selfiestick"...Ni vet en sån där teleskopstav man fäster mobilen i och vips så kan man fota sig själv från lite längre avstånd än en armslängd...

Dottern som också bloggar fast lite mer proffesionellt tyckte att jag behövde utveckla mitt bildspråk på bloggen och då kunde ju en sån här teleskopstav vara ett steg i rätt riktning kanske. Hur som helst, kul var det och lite annorlunda blev ju resultatet så jag är jätteglad för "klappen" och när Dick och Robin snart är här och tränar med mig så kanske vi får plats i bild alla tre tack vare detta finurliga hjälpmedel.

Imorgon ska jag ge mig på mina 15 minutare igen så då får jag nog lämna staven hemma och fokusera på cyklingen...

Inne på dom smala betongvägarna på landsbygden...

Vidare mot old Takua pa...

In på småvägarna igen...

Nånstans, minns inte vart...

In tha djungle...

Ja det var allt från me myself & I idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback