Mitt i veckan...

Igår körde jag ett distanspass på 3,15 tim med en skön känsla i kroppen, lite stel efter massagen i förrgår men inte allt för mycket. Idag däremot kände jag mig som överkörd av en ångvält, känns som att jag har kört världens tyngsta styrketräningspass.

Jag skulle kört 3x15 min tröskel men fick avbryta efter två intervaller och då hade jag bara klarat av att köra upp pulsen i "sweetspot zon", benen var tokstumma och det gick bara inte att trycka på mer idag.

Imorgon väntar 2,5 timmar med inslag av ett antal 30 sekunders maxintervaller sedan blir det vila på fredag vilket ska bli skönt. Jag har kört på ganska bra nu sedan jag kom hit...

Vi har haft ett fantastiskt månljus sista veckan men igår var månen borta och natthimlen var svart som just natten...

Hittade några bilder från söndagens tävling på nätet...

Här en i svartvitt...

Här snackar vi högtryckstvätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback