Fikacykling...

Idag dagen efter tävlingen cyklade jag iväg neråt khao lak redan kl 06.30 imorse, planen var att möta upp Siam biketours och få lite sällskap på dagens distanstur, det blev första gången för säsongen som vi cyklade ihop och det var som alltid lika trevligt att träffas igen och snacka lite. Dessutom var det två norrmän och en svensk med i gruppen så det blev en hel del "skitprat" och en lång trevlig fika mitt i passet som till slut stannade på 4 timmar effektiv cykeltid. Nästa gång vi cyklar ihop blir i mitten av januari då dom kommer förbi här på sin årliga triathlon tour "Zack attack"...

I morgon väntar 15 minuters intervaller med mig själv som sällskap men tiden går snabbt och snart är det januari och då kommer ju fam Thyrstedt/ Samuelsson ner. Då blir det träningssällskap och bra sparring i hela 7 veckor, det ser jag fram emot...

Dagens distanspass med trevligt sällskap och gofika...

På väg till stranden för ett kvällsdopp innan middagen...

Beef in very hot curry var just VERY HOT, blev lite svettigt på överläppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback