Det går åt rätt håll...

Morgonens 8x4 minuters intervaller gick riktigt bra, jag låg rätt i zon från första intervallen och trots att det sved ordentligt i benen och jag var riktigt trött efter den 6:e så orkade jag pressa ur kroppen i de två återstående också.
Känns jäkligt skönt nu efteråt...

Nåt annat som också går åt rätt håll är matchvikten som är på väg neråt, jag vägde ca 75 kg under förra säsongen och nu ligger den på ca 71 kg, det finns lite till att ta av och det är ju några månader kvar innan det gäller att prestera på topp så vi får väl se var vi landar. Men det gäller att skynda långsamt och känna efter ordentligt så det inte blir för bra, det är jag mycket väl medveten om...

Soluppgång över husen när jag gav mig iväg...

Det går åt rätt håll med watt/kg kroppsvikt, lite till sen är vi nöjda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback