Medicinering...

Imorse när jag körde mina 3x15 minuters tröskelintervaller så kändes det inte alls bra, seg i kroppen och svårt att andas ordentligt. Jag har ju lite astmaproblem och jag vet inte om all brandrök som fyllt luften de senaste dagarna påverkar på något sätt. 

För säkerhets skull har jag nu under eftermiddagen påbörjat en kur med förskylningsmedicin i förebyggande syfte och sedan åkte vi iväg hela gänget för en gemensam middag där det självklart ingick massor med chilli i maten, starkt nog att ta död på elakaste bacill...

Och som grädde på moset köpte jag med en flaska whiskey på hemvägen som det nu gurglas friskt ur...

Nu har jag iallafall gjort vad jag kan för att kurera mig så får vi se hur det känns imorgon...

En grym middag med sju rätter som vi delade mellan oss fyra inkl dricka gick på totalt 120kr !!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback