Söndags förmiddag...

Är inne på min sista av fyra lugna dagar med vila alt kortare återhämtningspass. Det är det här jag varit dålig på förr om åren, att lägga in en lugnare period emellanåt och precis som vid senaste tillfället så "spritter" det i kroppen av längtan att få köra igång imorgon igen.

I morse efter frukost var det lite storstädning på schemat, det blir grusigt och dammigt även här i paradiset och idag var det dax att "damma av" lite.
Sedan åkte jag upp till byn och kollade efter min ambulerande mat tant och visst stod hon där på sin vanliga plats utanför 7- eleven med grillvagnen. Det blev en papayasallad med två kycklingspett och lite gröna kvistar för 12kr !!! som jag tog med hem och åt ute på verandan.

Nu ligger jag i soffan och vilar lite efter maten sen får vi se vad som händer i eftermiddag...

Storstädning...

Dagens lunch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback