Paenang moo...

Vi börjar med träningen imorse, 10x4 minuter tröskel stod på schemat och det kändes hur bra som helst. Det är nästan så att jag bara vill köra på dag efter dag men imorgon är det en planerad vilodag och det är nog bäst ändå att följa planen för den är ju långsiktig och det är ju då jag ska vara som bäst, längre fram alltså...

Vid lunchtid åkte jag med mina kanadensiska grannar in till Takua pa för att äta lite mat och där passade jag även på att inhandla ett nytt litet utomhuskök med tillhörande wookpanna så nu jäklar ska jag bättra på mina matlagningskunskaper.

Vi börjar ikväll med en paenang moo...

Nya spisen...

Imorgon väntar vila i hyddan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback