Med solen i nacken...

Vilken kväll det blev igår på "Majas vid havet", även om bara hälften är sant ang Doug Seegers bakgrund som uteliggare och gatumusiker så är det helt fantastiskt vilken revansch han har fått i livet och en välförtjänt sådan också. Han var helt grym på scenen med sin speciella röst och man undrar hur en sådan musiker och låtskrivartalang har lyckats undgå rampljuset under så många år.

Idag blev det först frukost och sedan lite sol&bad innan jag bytte om och började min cykeltur hemåt medan Madde och Lowe "pressade" nån timme till innan dom tog bilen hem. Det tog mig lite över 4 timmar snirklandes på småvägar hela tiden med solen stekandes i nacken innan jag rullade upp på uppfarten här hemma. Gött att få ett riktigt distanspass igen, det var längesedan...

Tack för en bra kväll...

En bra dag på hojjen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback