Slickat mina sår...

Jag vurpade på första slingan i helgen och tappade en full flaska sportdricka som jag hade behövt i värmen. Jag hade dessutom helt fel taktik och gick ut alldeles för hårt men sist och inte allra minst, jag är inte stark nog för en sådan tuff bana som det bjöds på, så är det bara...

Nu har jag tillbringat några dagar ute i skogen på ett ställe som heter vassbotten ca 35 km inåt land från Strömstad. Här har jag slickat mina sår, fiskat och badat och haft det allmänt gött tillsammans med Madde och nu ser jag fram emot nya utmaningar. På lördag kör jag grenserittet, ett långlopp på 80 km som går från Strömstad till Halden. 7500 startande på en bana som verkar tekniskt lätt och relativt snabbåkt förutom i ett par långa backar mitt i loppet.

Står nu på en ställplats i Strömstad och blåser det på lördag som det gör nu så lär det bli en behaglig cykeltur...

Infarten till campingen i vassbotten, ett monument från förr...

Campingägarens klenod...

Tidigt morgonfiske, solen på väg att bryta igenom morgondimman...

Fin dag på sjön...

Den var jättestor, jag lovar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback