Dagen före lida loop...

Har försökt att hitta ut på 2:a loopen av de tre vi ska köra imorgon men hur jag än letat så kommer jag bara tillbaka till tävlingsområdet efter några kilometer. Det pågår ju ungdomstävlingar under hela dagen idag och för att inte förvirra alldeles för mycket så är det bara deras olika varv som är pilade här runt i närområdet, längre ut i skogen ska det visst vara pilat även inför morgondagens tre slingor men det gäller ju att hitta ut dit först och det har jag inte riktigt lyckats med.

De mest tekniska partierna ligger som tur är i samband med varvning från 1:a och ut på 2:a varvet så dom har jag hittat och provat några ggr, för övrigt ska det väl inte vara några större problem mer än att cykla fort...

Det blir mycket berghällar imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback