God morgon Söderköping...

Vi kom fram vid 9 tiden igårkväll och snurrade runt lite med bilen innan vi hittade en liten ställplats mitt i brunnsparken i stan, centralt och bra. Ett stenkast bort ligger ett gamalt anrikt hotel som ska ha riktigt bra mat, ska gå bort om en stund och se om man får köpa in sig på frukostbuffe'n, lite lyx har ingen dött av...

Just nu sitter jag på bryggan med en kopp kaffe och väntar på Madde som är ute på morgonpromenad med hunden, hon får gå själv, såhär ett par dagar innan tävling pallar inte mina gamla ben att gå en timme i rask takt utan att bli stela som stockar.

Det ser ut att bli en riktigt fin dag så efter frukost blir det några timmars fincykling längs Göta kanal med Madde, säkerligen med något fikastopp på vägen och under dagen ska jag även hitta den där berömda glassrestaurangen för att fylla på med lite kall & go energi.

Det blir nog en bra dag dethär,,,

Godmorgon Söderköping...

Nattens läger...

Nere vid kanalen...

Dagens första kopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback