På resande fot...

Har varit uppe i Norrköping på besök hos fam Samuelsson/Thyrstedt och förutom en trevlig middag igårkväll så guidade Dick och Robin mig runt i kolmårdenskogarna under tre timmar idag. Det blev en riktigt fin MTB tur och vi fick även sällskap ett tag av ytterligare ett gäng som vi mötte upp i skogen. 
Man kan inte annat än bli avundsjuk på det enorma utbudet av stigar som finns däruppe, det är annat än hemma i Borås det...

Efter träning och lunch åkte jag med husbilen söderut ner till Isaberg där jag ska vara med på en reklamfotning/filmning för 8848altitude imorgon.
Jag har hört mycket om satsningen på MTB leder runt Isaberg och det ska bli riktigt kul att kolla in omgivningarna imorgon.

Köbildning i skogen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback