13.45 lokal tid...

Cyklade en väldigt lätt runda imorse, 1,30 tim aktiv vila bara för att hålla igång cirkulationen lite. Jag har fått känningar i halsen igen och även den kroppsliga känslan är lite konstig, började gurgla whiskey igårkväll när jag gick till sängs och fortsätter med det här under dagen idag.
Det funkade ju bra som medicinering senast så det ska nog ordna sig inför racet imorgon denna gången också.

Annars är jag just hemkommen igen efter att varit iväg och käkat lunch nere på stranden och nu ska jag dricka en kopp kaffe för att sedan njuta av siesta några timmar när det är som varmast...

Dagens lunchställe...

Vad funderar jag på tro...

Finkaffet är slut så det blev till att koka vatten och göra snabbkaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback