4 dagar kvar...

Har nyss varit iväg med goda grannar och käkat lite indisk mat för omväxlings skull, sitter nu hemma på verandan och går igenom det sista som ska fixas med innan jag åker hem, både vad gäller huset och träning.

Idag var det vila på schemat och imorgon ska jag ge mig på ett 3x15 minuters tröskelpass igen, hoppas det går bättre än förra gången. På söndag blir det ett kortare tretimmars distanspass och på både måndag o tisdag är det rullaurbeneninförlångahemresan som gäller, det är inte bra att vara sliten och mottaglig för en massa sjukdomar när man ska sitta och trängas på ett flygplan nästan ett dygn...

Längtar tills på onsdags morgon och jag ser den här vyn, då är jag äntligen på väg hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback