Back on track...

Igår blev det en vilodag från både träning och blogg men idag är jag tillbaka på banan igen. Imorse kördes ett bra 3x15 min tröskelpass följt av lite core o styrka. Jag kände mig lite seg i benen på cyklingen men som sagt ett stabilt och bra pass ändå.

Jag fick också reda på i helgen vad för race det är den 16:e mars och det visade sig vara ett landsvägsrace där det även fanns en klass för MTB cyklar, distansen är bara 30 km och jag tycker inte det är värt att åka iväg för ett så kort race så det stryker jag från programmet. Det innebär att MTB racet 9:e mars blir sista tävlingen här och eftersom jag kört ganska hårt med träning och tävlingar senaste månaden så kommer jag att utnyttja sista två veckorna av sol och värme till att få lite fler lugna distanspass innan jag åker hem och påbörjar nästa steg av uppladdningen inför säsong 2014...

På gång att få massage...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback