Det går mot varmare tider...

Ja även här nere märks det att vi börjar närma oss sommaren, det blir varmare för varje dag som går.
Jag brukar klara mig helt ok med två flaskor på mina 3 timmars pass men idag kände jag att väggen var nära när det återstod ca 40 minuter av passet, som tur var passerade jag just då en 7-11 och fick ta mig ett litet stop för att fylla på med vätska och energi. Annars var det ett lugnt och fint distanspass på lätta växlar och ca 100 kadens med 6st inlagda 30 sekunders högkadensintervaller under andra timmen. Nu laddar vi inför morgondagens 8 st 4 minutare...

Så här ser man ut när man är nära "väggen"...

Dagens survival kit...

Ready, steady, GO!!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback