En god morgon...

Det finns inte mycket som slår känslan i kroppen att kunna sitta ute på altanen tidigt en morgon med en kopp kaffe och höra hur naturen runtomkring vaknar upp med alla ljud från fåglar som bara blir fler och fler ju längre morgonen gryr.

Det är något jag uppskattar så ofta jag kan också hemma i Sverige och då vi har en vindskyddad veranda med tak så blir säsongen hemma på verandan väldigt lång och njutbar oavsett väder. Jag ser fram emot att komma hem om tre veckor och sätta mig där ute en tidig morgon och lyssna på hur våren smyger sig på.

Jag är lyckligt lottad som har möjlighet att få uppleva det bästa från två världar...

En lugn stund innan träningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback