Ett steg framåt...

Det gick lite bättre på dagens 3x15 minuter tröskelintervaller än vad det gjorde sist, inte helt 100% men bra mycket bättre iallafall. Jag orkade t.o.m köra 5 st 30 sekunders högkadensintervaller efteråt och dessutom avsluta hemma med ett riktigt bra corepass.

Men...jag känner ändå att jag är lite seg i benen jämfört med för några veckor sedan och det är kanske inte så konstigt, jag är inne på den fjärde månaden med riktigt bra grundträning och trots att det är en vecka kvar av mars månad så är jag uppe i 50 timmar hitills.

Nä, det hade väl varit konstigt om jag inte började känna mig sliten vid det här laget och resultatet av alla timmar ska ju inte heller visa sig riktigt ännu, det är några månader kvar innan jag vill vara som bäst...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback