Fire in the woods...

Idag händer det saker minsann, ännu en skogsbrand härjar i närheten och denna gången är det ett stort pådrag. Bara en kilometer härifrån och det blåser åt vårat håll, hmm...

Läget med min mörbultade kropp är väl status quo kan man säga. Sov dåligt inatt också då jag vaknar så fort jag rör på mig, såret i armbågen är inte helt frächt men jag tvättar rent regelbundet och smörjer med antibiotisk salva och är det inte bättre imorgon åker jag nog iväg och fixar en riktig antibiotikakur.
Det som är possitivt är väl att även om jag är ordentligt öm i revbenen så har det inte blivit värre och det är ju ett bra tecken, hade det varit brutet så skulle det varit mycket värre nu ett par dagar efter kraschen.

Inte bra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback