Lite osäker...

Jag är lite osäker på vad som är på G i kroppen, känner mig inte riktigt 100% så att säga. Jag är inte snorig och har inte ont i halsen men nyser lite lätt emellanåt, en irriterande känsla finns där och det känns lite som när allergiproblemen börjar hemma.

Även här i Thailand har man ju årstider och sommaren är på gång, fler och fler växter blommar och det kan ju vara något i luften som jag inte tål. Jag har ju min astmamedicin och jag gurglar whiskey och blir det inte sämre tills imorgon så tävlar jag, men jag ska ta det lite försiktigt och startar i H-50 klassen. Taktiken blir under omständigheterna att köra avvaktat och känna efter ordentligt innan jag eventuellt vågar maxa kroppen.

Känner jag mig inte sämre när jag vaknar så kör jag ner till racet imorgonbitti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback