Sista timmen...

Brukar sitta såhär på verandan sista timmen innan jag lägger mig, låter ac:n kyla ner rummet lite så stänger jag av den om en stund. Oftast sitter jag här med en bok eller med datorn och surfar runt,  kollar inte så mycket nyheter men lite på facebook samt läser mail, cykelsajter, bloggar och så "facetimar" jag såklart med familjen därhemma.

Jag har ingen tv här och tidningar finns inte på engelska, det är faktiskt ganska skönt att vara lite ovetande om vad som händer och sker i omvärlden.

Det sista jag gör sedan innan jag lägger mig är att ta ett svalkande dopp i poolen, det har blivit som en daglig ritual och det är en riktigt skön avslutning på dagen...

Syrsorna spelar och det är snart mörkt, en liten stund till bara sedan är det godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback