Söndag...

Söndag och veckans sista dag men vilodag tar jag först imorgon, med dagens pass i boken blev det drygt 20 timmar i sadeln denna vecka.

Jag körde tre timmar distans imorse inkl fem stycken trettiosekunders spurter för att få upp lite flås, jag tycker egentligen inte om att bara mala distans men nu är det ju så i planeringen så det är väl bara att bita i en vecka till. Men nästa vecka ska jag förutom distanspassen köra ett 3x15 tröskelpass och ett 8x4 tröskelpass och det ser jag fram emot, ombyte förnöjer...

Veckan därpå åker jag hem på onsdag så måndag och tisdag blir två lätta rulldagar för att varva ner lite och sedan blir det ett par naturliga vilodagar i samband med hemresan. Jag räknar med att rulla lite lätt med dom nya hojjarna på lördag och söndag för att både väcka upp kroppen lite försiktigt efter resan och känna lite på det nya materialet.

Sedan...veckan efter det, då börjar april månads förberedelser för att få ordentlig fart på benen inför sommaren...

Gick omkring och kollade in våra buskar och träd i trädgården och då fick jag syn på denna lilla gäst...
Fint besök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback