Superkompensation...

Ja jag skäms allt lite för den grönsaksfattiga middagen igår, jag brukar faktiskt äta grönt till varje måltid så idag tänkte jag kompensera lite för gårdagen och tog moppen in till takuapa för att äta lunch på ett av mina favoritställen.

Man har att välja mellan fem olika grytor varje dag som serveras ihop med nudlar, sedan vid bordet så står det uppdukat ett stort antal grönsaker som man kompletterar med, det är bara att äta så mycket man orkar och nöjer man sig med vatten till maten så går notan på 6 kr.

Det går att leva riktigt billigt här om man vill och ändå smakar det fantastiskt...

Kycklinggryta med nudlar...

Det här står uppdukat på alla bord och är tillbehör till maten, jag åt ordentligt av allt så nu har jag kompenserat för den näringsfattiga middagen igår...

Kommentarer
Postat av: Hans

Fantastiskt fin middag Kjell!
Önskar jag åt så bra varje dag.
//Hans

2014-03-07 @ 14:27:58
URL: http://cykelbror.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback