Vad är det frågan om egentligen...

Ännu en skitdag på cykeln, idag på Dalslands xc långlopp blev jag 20 man av över 500 startande trots katastrofalt dåliga 130 i snittpuls !!!, endast 10 minuter efter 1:e man

Kroppen kändes helkass, lungorna brände, jag var igenpluggad av slem i halsen och det kändes som om inget syre transporterades ut i musklerna, det gick inte att få upp pulsen och allt var bara elände...

Tänk om man kunde slippa den här skiten i luften, jag funderar allvarligt på att flytta min säsong till sensommar & höst i Sverige plus vintern i Thailand och bara använda våren och försommaren till träning istället. Man blir så jävla less på allt när kroppen inte fungerar som den ska...

Lite snack i startfållan...

Det gäller att vara ute i god tid...

Besviken efter målgång...

På väg hemåt genom Dalsland tog vi en genväg genom ödemarken som innehöll ett flertal väldigt branta backar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback