Det närmar sig...

Och allra närmast på tur står cyclocross SM på lördag, jag har haft ett par riktigt fina träningsveckor nu och ikväll kör jag det sista hårda passet inne i Ryahallen sedan blir det ett par lugnare dagar. Imorgon kommer jag att rulla ur benen en halvtimme väldigt lätt på trainern och på fredag blir det vila. 

Prognosen lovar uppehåll fram till racet så det blir förhoppningsvis snabba banor och det tror jag passar mig bäst, dessutom fyller jag ju år på söndag så jag hoppas att konkurrenterna bjuder till lite och inte knäcker mig allt för mycket.

Det ska hur som helst bli riktigt skoj och det är allt lite "pirrigt" så här några dagar före men det hör väl till...

Kaffe på verandan efter lunchen så här i mitten av november hör väl däremot inte till vanligheterna, men idag så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback