Löpträning...

Då har jag nyss avslutat ett löparpass under lunchen följt av lite core och yoga. Löpningen funkar riktigt bra nu och det beror nog på att jag tagit det riktigt lugnt och försiktigt under hösten, ingen stress och absolut inga intervaller utan bara som ett kul och bra komplement till cyklingen de dagar då jag tränat lite lugnare helt enkelt.

Nästa mål blir att fortsätta lite lätt med löpningen även nere i Thailand för att kunna ha det som ett alternativ in under tävlingssäsongen nästa år. Det tror jag kan vara nyttigt men problemet är väl att det är så jäkla varmt där nere och det blir ju ingen nämnvärd fartvind som fläktar när man joggar. Det får väl bli ett lite kortare löparpass i skymningen ett par ggr i veckan bara för att underhålla det hela och slippa börja om från början till våren igen...

Som vanligt har jag sällskap av hunden när jag springer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback