måndag...

Då var det måndag igen, näst sista måndagen innan avresan till thailand. Det drar helt klart ihop sig och det är dax att börja bocka av på listan över de saker som ska fixas med innan vi åker. Vi känner en lokal taxischaufför i byn där vi bor som vi brukar anlita för hämtning på flygplatsen, han är bokad och han vet att jag har med mig en cykel så han kommer med en större bil och hämtar upp oss. Jag är anmäld till den första tävlingen den 7:e dec, ett MTB XC race ca 25 mil hemmifrån i ett område där det normalt sett inte finns några turister. Det är lite kul att komma till sådana ställen så vi kommer att hyra en bil över helgen och åka dit och ta det hela som en liten utflykt några dagar. Veckan därpå är det ett MTB långlopp ca 6 mil hemifrån som jag ska köra men därefter blir det troligtvis inga race förrän i slutet av januari som det ser ut just nu. Men desto mer träning, det blir det...
 
Här hemma återstår 11 dagar innan avfärd och träningen fokuseras på trainerpass och de tre innecykelpassen i Ryahallen som återstår, kortare intervallpass på trainern och lite längre pass i hallen. distanspassen börjar först när jag kommer ner till thailand och slipper frysa.
 
Detta ser väl kul ut...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback