Nedräkning...

Tittar ut genom fönstret och är väldigt tacksam över att det bara är 27 dagar kvar tills jag drar härifrån, nedräkningen har börjat...

Jag är väldigt sugen på att komma igång med träningen på allvar nu, på onsdag börjar innetcyklingen på löparbanan i Ryahallen. Det blir onsdagar och söndagar som gäller där och det är en riktigt bra och tuff träning. Ett par dagar i veckan blir det trainer i garaget och på detta några lättare löparpass, ja så kommer veckorna se ut nu i november fram tills jag åker.

Som ni ser så har jag inga distanspass på schemat i november men dom kommer senare, finns ingen anledning att köra ute i skitväder när jag snart ska iväg tre månader till värmen. Om det däremot blir någon riktigt fin dag framigenom så är jag väl inte mindre flexibel än att jag kan dra ut några timmar på hojjen istället för att träna inne. Jag älskar att vara utomhus men hatar kyla och regn, ingen bra kombination när man bor i Borås...

Nu väntar jag bara på Charlie, min son som är på väg hit och ska göra mig sällskap nere i garaget idag. 6x4 minuter på trainern väntar och det ska bli skönt att få ta i lite, 2015 here we come...

Lite inspirerande bilder från mitt andra hem, ni förstår säkert varför jag längtar...

Fina träningsvägar...

Trevliga träningsturer med goda vänner...

I stället för granskog...

After Bike...

Där borta bakom udden bor jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback