Nytt material...

Jag kommer att köra på nytt material nästa år och det blir både ett nytt märke och en övergång från hardtail till heldämpat. Men först av allt vill jag passa på att tacka Allebike för riktigt bra support under några år, det har varit väldigt lätta & fina cyklar av högsta kvalité och jag har absolut inget att klaga på. TACK !! så hemskt mycket för all hjälp.

Men...jag har ju under säsongen jobbat lite extra som mek på Sportson i Borås och det kommer väl bli ännu mer nästa år så det känns ju lite konstigt när man ska försöka sälja ett märke som man själv inte tävlar på, eller inte ens har i butiken...

Jag har fått frågan mer än en gång i sommar, "vad kör du själv på ??" när jag pratat med kunder som är intresserade av tex en långloppscykel och som vet att jag själv tävlar. Ja att det blir lite knepigt förstår ni säkert...

Det blir alltså ett nytt samarbete med Sportson och specialized och cykeln jag ska köra på blir Epic world cup modellen utrustad med XX1. Så nu hoppas jag att förutom fördelen med en heldämpad cykel som säkert kan göra någon minut på ett långlopp även min vinterträning ska göra mig ännu lite snabbare, för då jäklar...

Nytt material 2015...

Kommentarer
Postat av: petrus

Ser bra ut! :-D

2014-11-05 @ 19:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback