Det snurrar på...

Dagarna snurrar på, rullar på, springer iväg... Ja det finns många sätt att beskriva dagarna på för tillfället och tur är väl det att tiden går ganska fort för denna tid på året är inte min favorit. Jag är fruktansvärt höst och vinter deprimerad och just nu är det en tung period innan jag snart återigen "flyr fältet" för att övervintra på sydligare breddgrader...

Det är inte bara dagarna som springer iväg, jag själv har kommit igång bra med löpningen och klarar av en timmes skogs löpning utan större problem nu vilket var mitt mål med löpningen. Att klara en timmes lätt löpning som kompliment till cyklingen är ett stort plus när det är mörkt och kallt ute och trainerpassen i källaren tar emot. Jag har löptränat av och till under åren men alltid fått problem med värk i knäna, då har jag kört hårda löppass så nu är tanken att bara köra lugnare löpning och slipper jag problem så ska jag försöka hålla igång löpningen med några kortare pass/vecka även under tävlingssäsongen.

Jag har också en del spännande & positiva saker på gång inför nästa år så någon brist på motivation kommer det inte att bli, mer om detta snart...

Imorgon ska jag ge en kort sammanfattning om säsongen som varit och lite tankar om hur upplägget nästa år ser ut.

Det snurrar på fort för tillfället...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback