Planering...

Dax att börja planera lite inför vintersäsongen tyckte jag när jag vaknade imorse och slängde iväg ett sms till min kompis Daniel som bor nere på Phuket. Tävlingsprogrammet i Thailand uppdateras väldigt nära inpå tävlingsdagen men jag tänkte att han som bor där nere kanske hade lite inofficiell förhandsinformation att bjuda på.

Och jodå, den 14 dec går den första tävlingen i phang nga bara 6 mil från där jag bor. Det var på den tävlingen jag vann både bergs, poäng och slutsegern förra året så det ska bli spännande att se vad jag kan göra i år. Nästa vecka börjar upptrappningen på grundträningsperioden på allvar så jag har ju ca 6 veckor på mig att få upp flåset såpass att jag kanske kan vara med i kampen om tröjorna ännu en gång...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback