Street race...

Efter några friska veckor och lite hopp om livet är det dags för nästa förkylning igen. Maddes bröt ut ordentligt i helgen och efter mitt långa distanspass i lördags där jag antagligen tömde kroppen på all motståndskraft så är det alltså dax igen...
 
Annars är allt bra, lusten att träna börjar komma tillbaka och jag ser fram emot att börja planera upp grundträningen och komma igång lite mer ordentligt igen i November. under tiden får jag väl kurera mig, träna lite lätt när det känns bra och peppa mig lite med div youtubeklipp. Det är min dotter som nyligen lärt mig hur jag lägger ut film på bloggen så det kommer säkert dyka upp lite "snuttar" framigenom, det finns mycket därute som både är roligt, intressant och inspererande. 
 
som den här lite udda cykeldiciplinen...

Wolfpack Hustle: The 2014 HP Gran Prix from Wolfpack Hustle on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback