Känns lite tungt nu...

Bakslag jag vet inte vilket i ordningen kom som ett brev på posten i tisdags efter att ha vilat i måndags. Det kändes bra i kroppen på västgötaloppet men tydligen hade jag fel ännu en gång och provade att cykla tidigare än vad som var nyttigt. Snuva och rossel i halsen blues har kommit för att stanna känns det som

Nu till helgen ska jag ner till Danmark för sista långloppet och tävlingen för säsongen och vore det inte för att jag ska hjälpa till lite med att visa cykelkläder för 8848 så hade jag ställt in hela skiten. Nu blir det att åka ner ändå och göra det bästa av situationen, om det blir något cyklat "de vette katten"...

Känns lite tungt nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback