Lite utfyllnad på bloggen...

Då inget intressant på träningsfronten händer för tillfället pga en envis förkylning så blir också bloggandet lite lidande av detta. Bristen på inspirerande bilder och en känsla av att säsongen redan är över för min del gör att motivationen är i botten.

Mitt sista hopp om att komma igång någorlunda inför långlopps avslutningen i Ulricehamn nästa helg är att förkylningen ger med sig NU... och faktum är att näsan iallafall slutat rinna nu på morgonen efter att varit totalt igentäppt igårkväll så det finns kanske en liten chans trots allt att jag kommer igång såpass att jag åtminstånde orkar genomföra de två sista tävlingarna.

Sedan väntar en utvärdering av säsongen, vad var bra och vad var mindre bra??.. Ja det finns en hel del att fundera på inför nästa år men mer om detta en annan gång.

Här kommer lite inspirerande bilder från tidigare i somras när jag var och cyklade på MTB lederna runt Isaberg, ett ställe jag hoppas hinna med att besöka igen innan året är slut.

Foto:@superstudiose

Foto:@superstudiose

Foto:@superstudiose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback