Nu är det inte kul längre...

Igår kändes det bedrövligt i hela kroppen och jag fick återigen ta en vilodag,  idag stod det distans på programmet och jag kände mig ganska ok när jag vaknade så efter lite div pyssel på förmiddagen och en lunch med dottern så bytte jag snabbt om för att hinna med ett bra distanspass medans det var varm och ljust ute.

När jag grenslar cykeln och ska ge mig iväg så ser jag på pulsklockan att pulsen ligger ca 25 slag över normalt, det är ju en lite väl stor skillnad men jag cyklade iallafall iväg för att se hur kroppen kändes. Jag kom inte långt innan jag insåg att det inte var pulsklockan som det är fel på utan det är något annat som är galet.

Med en allt för hög puls utan någon ansträngning alls och med en "konstig" känsla i kroppen avbröt jag passet efter en kvart, cyklade hem och gick ut med hunden istället...

Ser fram emot när jag har nåt positivt att skriva om för nu känner jag mig jäkligt negativ...

Dagens bilder är från VM i Norge och fotografen är Hans Lindahl.

I täten på "min grupp" ute på första varvet innan himlen öppnade sig och gjorde det hela till en gyttjefest utan dess like...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback