Ny hojj kanske...

Idag var det dax att ge sig ut på MTB:n och försöka komma igång igen, körde ett par tiominutare lite halvhårt för att få igång flåset och som vanligt när man hållt upp ett tag så kändes det lite ringrostigt och ovant. 

Nu är iallafall första passet gjort och slipper jag bara något mer bakslag så ska jag väl klara av att ta mig igenom dom sista tävlingarna hyfsat bra. Även Madde och dottern Lowe som är och hälsar på i helgen har haft en förmiddag i hälsans tecken med en riktigt lång promenad med hunden och en rygga full med fika.

I eftermiddag ska jag till Göteborg och kolla på en ny hojj, en med motor på... och är den lika fin som beskrivet i annonsen så slår jag nog till. Hjälmen är med "just in case"...

Först stack tjejerna iväg på långpromenad...

Sedan var det min tur...

Kanske något för mig, vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback