Äntligen...

Äntligen kom värmen på besök och det på en planerad distansdag vilket inte gör saken sämre. Jag gillar att njuta lite av livet när jag cyklar långt och det gör jag när solen skiner och jag slipper frysa.

Vi var ett gäng på fyra gubbar (eller tre gubbar och en grabb kanske är mer rätt), som gav oss iväg kl 09.00 i morse på grusvägar i riktning mot Alingsås. Pauli stod för guidningen då ingen av oss andra cyklat just denna runda förut. I Alingsås tog vi ett snabbt fikastopp innan vi drog vidare mot skogsbygden, bredared och slutligen hem till Borås igen. Totalt blev det 5 timmar effektiv cykling varav hemfärden från Alingsås kördes i rena sommarvärmen och nu efter lite vila och mat mår jag som en prins, ibland är livet extra gott att leva...

Tack grabbar för trevligt sällskap
Ett skön stund i solen...

Inget fel på det fikabordet...

På väg hemåt...

Tre gubbar & en grabb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback