Hilleröd dag ett...

Glad påsk på er alla, här i Danmark har vi det bara fint. Vi kom fram till campingen igårkväll strax efter åtta och när vi skulle checka in blev vi hjärtligt välkomnade med frågan om vi inte ville ha ett glas vin, huset bjuder och det tackar man ju inte nej till, mycket trevligt...

Idag blev det sovmorgon till nio och sedan en fin påskfrukost med kaffe efteråt ute i solen. Sedan en promenad in till byn för att strosa runt några timmar, lite shopping blev det också och  som avslutning en brunchbuffe på en uteservering.

Nu blev det dax att röra på sig lite och först cyklade vi ut i skogen både jag och Madde för en gemensam tur i omgivningarna, efter en och en halv timmes cyklande släppte jag av Madde vid husbilen för att själv fortsätta kolla in MTB lederna öster om byn. Hemma igen efter 3.10 timmar och en fin påskafton är snart till ända.

Det ryktas om en gemensam MTB träning med massa folk imorgon kl 10.00 från ett ställe strax utanför stan. Tre fartgrupper och ca 50 km i skogen, min tanke är att cykla dit och hänga på den snabba gruppen för att när vi är färdiga svänga förbi husbilen och hämta upp Madde för lite sällskap sista timmarna. Jag siktar på totalt 4-5 timmar imorgon...

Lite strosande på byn...

Dansk arkitektur...

En riktigt bra brunch...

En första sväng med Madde...

Och en andra sväng själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback