Ledig dag & vilodag...

Ja idag är jag både jobbledig och träningsledig vilket ger tid för lite annat småfix, b.l.a håller jag på att slipa mer några adapterbultar så att dom passar till lasthållarna på den nya bilen och på så sätt kan använda dom gamla cykelhållarna. Jag måste ju få med mig cykeln till helgens tävling, det är viktigt det...

En lunch ute på verandan har det blivit också vilket alltid är trevligt och i eftermiddag väntar en spännande föreläsning nere på Textile fashion center i stan där det arrangeras fashionDAYS under helgen med både föreläsningar och en massa andra aktiviteter. Borås är ju en gammal anrik textilstad historiskt sett och numera i stark framkant både vad det gäller textil/mode och kultur på många plan...


Det fick bli en bild på dagens verandalunch också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback