Seg känsla...

Jag har känt mig lite seg i hela kroppen sedan senaste gympasset, då ökade jag på lite med vikterna och kanske är det därför kroppen känns konstig och trött. Idag var jag lite osäker på om jag skulle träna överhuvudtaget och kanske vila istället. Jag började dagen med att fixa i ordning på verandan och tvätta av utemöblerna, senare efter lunchen så kände jag mig lite piggare och beslutet blev att sticka ut och köra ett pass ändå för att se hur benen svarade. Trandaredsbacken fyra ggr (ca 4 min klättring/gång) och sedan fyra enminutersklättringar på BCA varvet, det släppte mer och mer för varje intervall så nu hoppas jag det håller i sig till nästa helg.

En vecka kvar till tävlingspremiären på hemmaplan och då vill jag gärna ha en bra känsla i kroppen även om jag bara tar det som ett bra försässongstest inför större tävlingar längre fram.

Nu är verandan klar för säsongen...

Idag åkte årets tävlingsdräkt på för första gången...

På väg hem genom skogen...

Lite trötta och stela muskler men det gick hyfsat ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback